Фірмовий стиль

Сьогодні існують безліч організацій маркетингового спрямування, що пропонують створити фірмовий стиль. Тернопіль — тому не виняток, а навіть законодавець, якщо можна так сказати. Як і в кожному місті, тут кількість дизайн студій, що надають послуги, множиться з кожним днем. Але, зважившись звернутися на шлях поліпшень, варто грунтовно продумати, як вірно вибрати виконавця, чиї руки торкнуться до обличчя вашого бізнесу. Можна особисто спілкуватися з кожним і зупинитися на тому, хто краще розповідає, можна влаштувати тендер або зовсім звернутися до знайомих. Але ніщо ніколи не переплюне році майстерності і реальні приклади робіт, на які варто звернути увагу в першу чергу.

Фірмовий стиль: головні етапи

План розробки буде виглядати наступним чином:

  • Виявлення конкурентних характеристик компанії, опис її цільової місії;
  • Розробка логотипу та інших основних елементів стилю;
  • Формування документації;
  • Повноцінна розробка сайту.Фірмовий стиль. Тернопіль чи інші міста?

    Звичайно, в провінції ціни будуть нижчими. Але в провінції, вибачте, навряд чи засидівся якийсь геніальний маркетолог з задатками IT-фахівця, який готовий за копійки робити на світло неповторні і продають речі. Тут відповідь буде однозначна: звичайно, якщо фірмовий стиль, то Тернопіль! Як і в будь-якому обласному центрі, тут формується еліта, яка не тільки слідує тенденціям, а й особисто з створює, готова до здорових партнерським відносинам і якості роботи.

    Поговоримо тільки про деякі елементи, які доведеться пропрацювати при створенні фірмового стилю. Наприклад, взяти хоча б те, що редизайн вимагає глибокого дослідження проекту, виявлення його історичного початку і всіх ключових елементів стилю, які були використані за весь час існування. Так само, ця робота включає подібний аналіз конкурентів, при проведенні якого, потрібно дати відповідь про вік кожної компанії, маркетингових ходах і майбутніх планах. Крім того, не можна випускати з уваги суміжні по інтересам компанії, навіть, якщо вони не є прямими конкурентами. Такий аналіз вимагає не тільки якісного обладнання, але й гідний рівень інтелектуальної підкутості, знання історії маркетингу, моди і стилю, щоб вміти, елементарно, порівнювати.

    Фірмовий стиль в Тернополі відіграє ключову роль безлічі компаній. Існуючі тут маркетингові агентства наяву беруть участь у формуванні одного головного стилю, однієї великої тенденції розвитку та невпинного поліпшення, доводячи всю користь цих дій на практиці.

    Головними елементами фірмового стилю залишаються, все ж, його зовнішні елементи. Саме вони є продають, головними гравцями на арені. Саме вони звертають на себе основну увагу споживача і змушують зробити покупку. Саме стиль формує перше думка про бренд.

    Фірмовий стиль: головні елементи

    Звичайно ж, стиль складається не тільки з графіки та дизайну. Це повноцінний комплекс заходів, спрямованих на формування іміджу і виділення компанії з сірої маси конкурентів. Сюди увійдуть так само й елементи позиціонування. Але, все ж, графіка і зовнішні показники, сформовані під час розробки фірмового стилю, залишаються лідерами за важливістю цієї ніші. Для початку, це створення логотипу Тернопіль, його обмальвока при придумування ідеї та концепції, що потім втілиться на візитках, створенні сайту та розробці буклетів.

    Фірмовий стиль м. Тернопіль — справа звичайна, але далеко не проста. Скільки б тут геніїв і майстрів не було, процес цей залишається вкрай творчої спрямованості, а творчі потуги завжди вимагають жертв. З цього і визначити вартість, хоча б базову, вкрай складно.
    Назва та логотип — найважливіші елементи, складові фірмового стилю. Тернопіль пропонує безліч варіантів складання цих частин бренду, але тут же впридачу йде і сила-силенна конкурентів.

    Логотип і назва мають бути вкрай гармонійними, доповнюючи і пояснюючи один одного. В принципі, це можна сказати і про дизайн, але поєднання логотип-назва буде зустрічатися куди частіше, ніж повноцінно виражений фірмовий дизайн.

    Основними, обов’язково поєднуються елементами з розряду графіки були і залишаються основний колір, логотип і шрифт. При розробці корпоративного стилю, ці елементи повинні формуватися разом, гармонійно поєднуючись один з одним і передаючи основну суть компанії. Далі, при розробці допоміжних маркетингових засобів, ще не раз доведеться використовувати цей рішення, але вже без варіантів його зміни. За цим графічні елементи по праву представляють весь фірмовий стиль. Тернопіль, практикує сьогодні варіанти зміни даного графічного рішення при створенні подальших елементів бренду. Але поки ефективність цього кроку є спірним.

    Фірмовий стиль: Тернопіль і офіс

    Обов’язковою плановим кроком у розробці фірмового стилю буде створення так званого офісного пакету. До нього можна приступити в рамках роботи над стилем або ж пізніше, але без нього не обійтися — це факт. Фірмовий стиль Тернополя іноді разюче відрізняється від тих вимог, які ставлять спочатку, не припускаючи брендировать документи, візитки та іншу канцелярську начиння. По цьому, бажано спочатку приміряти бажаний стиль на елементи офісних приналежності.